Перевір себе


Українська мова
Диктанти
Пригода Петрика

Петрик ішов стежкою в саду. Бачить, біжить назустріч кудлатий собака. Петрик злякався. Хотів тікати. Раптом до нього притулилося кошеня. Воно підняло голову і жалібно нявчить. Петрик взяв кошеня на руки, розгнівався на собаку і пішов йому назустріч. Собака злякався і утік. (41 слів)


Україна наша ненька
Ти живеш в Україні. У тому краю, де співають солов’ї і виграють на сонці пшеничні лани. Де веселими хвилями котиться Дніпро. Де виросли Тараса Шевченко, Іван Франко, Леся Українка. Твій рід українській. А ти – українець. Бережи свій рід, свою рідну Україну. (41 слів)

Кролики
У Дем`янка є дев`ять кроликів.Живуть вони у дерев`яних клітках. Кролі дають людямм'ясо і м`яке тепле хутро. Дем`янко зі своєю матір`ю дбайливо доглядають тварин. Їм допомагає маленька Мар`янка. Діти годують кроликів овочами і різним бур`яном.( 35 слів)
 
Математика 2 клас
Тестова контрольна робота №4


І. Завдання 1-3 - з вибором однієї правильної відповіді
1.     Як називаються компоненти та результат дії  множення?
А     Множник, множник, добуток
Б     Зменшуване, від’ємник, різниця
     В     Ділене, дільник, частка

2. Обери рядок, у якому правильно замінено суму однакових доданків  6 + 6 + 6 + 6 + 6 добутком
А     5 • 6
Б     6 • 5
В     6 • 6

3. Порівняй математичні вирази:
2•7+5    ?    2+2+2+2+2+2+2+5
Який знак потрібно поставити у квадратик?
А       >
Б       <
В       =

ІІ. Завдання 4  відкритої форми з короткою відповіддю.
4. Виконай множення чисел 6 і 2, використавши при обчисленні взаємозв’язок між діями множення і ділення.
     6 • 2 = ? ,     бо   ? :  2  = ?

ІІІ. Завдання 5  відкритої форми з розгорнутою відповіддю.
5.   Прочитай та розв’яжи задачу.
Діти посадили 4 ряди вишень по 2 дерева у кожному ряді. А їхній бабуся  - 4 дерева. Скільки всього дерев вони посадили?



Комбінована контрольна робота №3

1.   Обчисли вирази

40 - 20 - 4

60 - 47 + 3

95 - 27- 4

2.   Знайди суму чисел 36+а, якщо а=14,  а=24
3.   Накресли прямокутник, довжина якого 8 см, а ширина 5 см. Обчисли його периметр.
  4.Довжина дроту 1 м. Скільки дроту залишиться, якщо відрізати 20 см?
5.     Розвяжи задачу.
У їдальні було 75 л молока. За сніданком першокласники випили 30 л молока, а другокласники – 34 л молока. Скільки літрів молока залишилося в їдальні після сніданку?
 Українська мова
2 клас




Контрольна робота
Звуки і букви. Склад. Перенос слова. Наголос. Алфавіт.

В-1
1.     Продовж речення.
У слові стільки складів, скільки …
А  приголосних звуків
Б   голосних звуків
В   букв
2    Обери слово, в якому букв більше, ніж звуків.                                          
 А   пір’я                
      Б     дзвоник               
                                                   В    малина
3. Обери слово, в якому наголос може змінити значення:                      
 А   ялинка  
 Б   ключ     
В   замок
4.     Поділи слова для переносу.
               Польовий, байка, дзвінок, життя.

5. Запиши назви квітів за алфавітним порядком.
                  Мальви, жоржини, фіалки, лілії.


В-2
1.     Обери слово, в якому звуків більше, ніж букв.                                     
    А  м’яч              
Б  дзиґа        
В  пеньок
2. Обери слово, в якому наголос може змінити значення:                 
           А  зошит           
         Б   мати          
В  ключ
3. Продовж речення.
Слова з рядка в рядок переносяться по …
А  звуках
Б   складах 
В   буквах
 
4.     Поділи слова для переносу.
               Працьовитий, гілля, лінійка, бджола. 

5. Запиши назви міст за алфавітним порядком.
           Сокаль, Київ, Львів, Одеса.




 Математика 
Узагальнення і систематизація
 навчального матеріалу за 1 клас
(2 клас)
з/п
Розділ програми
Опис вимог
Рівень навчальних досягнень учнів
Номер відповідного завдання
1
Числа. Дії з числами
-          визначає розрядний склад двоцифрових чисел;
-          володіє обчислювальними навичками додавання і віднімання чисел без переходу через десяток у межах 100;
-          прогнозує результат додавання і віднімання, зважаючи, що при додаванні дістанемо більше число, а при відніманні - менше
початковий


достатній





високий
завдання 1


завдання 9





завдання 7
2
Просторові відношення. Геометричні фігури
-          розрізнює геометричні фігури: многокутники;
-          будує відрізки за допомогою лінійки
середній

достатній
завдання 2

завдання 8
3
Математичні вирази. Рівності. Нерівності
-          порівнює математичні вирази на основі порівняння їх значень;
-          складає рівності і нерівності (за схемою)
середній


високий

завдання 3


завдання 6
4
Величини
-          розуміє, які одиниці вимірювання величини доцільно використовувати в конкретному випадку;
-          виконує дії додавання і віднімання з іменованими числами, поданими в однакових одиницях вимірювання
середній




достатній

завдання 4




завдання 5
5
Сюжетні задачі
-          розв’язує прості задачі вивчених видів;
-          моделює описану в задачі ситуацію за допомогою схематичних рисунків;
-          обґрунтовує вибір арифметичної дії, якою розв’язується задача
достатній

високий



високий



завдання 12

завдання 10



завдання 11


Структура тесту і формати завдань
контрольної роботи
з математики
1.      Контрольна робота проводиться у письмовій формі. Кожен учень отримує індивідуальний бланк із завданням.
2.      Тестування триває  40 хв., з них 5 хв. - організація класу, інструктаж учнів; 35 хв.- виконання тестових завдань.
3.      Контрольна робота містить такі формати тестових завдань:
а) завдання з вибором однієї правильної відповіді ( завдання 1 -  7 );
б) відкриті завдання з короткою відповіддю ( завдання 8 - 11 );
в) відкриті завдання з розгорнутою відповіддю ( завдання 12).

Як оцінити роботу
1.       Правильне виконання завдань 1 – 8, 10, 11   оцінюється в 1 бал.
2.      Виконання завдань  9   оцінюється   в межах 2 балів: по одному балу за кожен правильно розв’язаний вираз.
3.     Виконання завдання 12 оцінюється в межах 2 балів:
1 бал - за правильно розв’язану дію до задачі і 1 бал - за коротку відповідь на запитання задачі.

Таблиця переводу набраних балів в оцінку:
Кількість набраних балів
Оцінка
1
1
2
2
3
3
4
4
5-6
5
7
6
8-9
7
10
8
11
9
12
10
13
11
14
12

 І. Завдання 1-7 з вибором однієї правильної відповіді
1. Обери рядок, у якому правильно визначено розрядний склад числа 89
         А       89 = 8 дес.9 од.
         Б       89 = 9 дес.8 од.
         В       89 = 89 од.

2. Обери рядок, у якому зображено п’ятикутник
         
3.                Порівняй математичні вирази 36 + 22   64 - 31. Який знак потрібно поставити у квадратику?
А       >
Б       <
В       =
4.                Яку із наступних одиниць найкраще використовувати для вимірювання довжини класної кімнати?
А       сантиметр
Б       дециметр
В       метр
5.                Обери рядок, у якому записано результат дії додавання з іменованими числами:  56 кг + 23 кг
А       78 кг
Б       79 кг
В       97 кг
6.                Розглянь схему:
               
Обери рядок, у якому записано рівність, що складена за даною схемою
     А       22 + 65 = 87
     Б       22 + 43 = 65
     В       65 - 22 = 43
7.                Обери рядок, у якому правильно спрогнозовано результат дії додавання чисел 34 і 45
А           більше 80
Б           менше 80
В           дорівнює 80
ІІ. Завдання 8 - 10 відкритої форми з короткою відповіддю
8.                Побудуй за допомогою лінійки  відрізок АВ довжиною 8 см.

9.                Обчисли:
43+52=            
78-27=

10.           Прочитай задачу:
У господині було 26 кг помідорів. Після того, як вона засолила помідори, залишилося ще 4 кг. Скільки кілограмів помідорів засолила господиня?
Змоделюй описану в задачі ситуацію за допомогою схематичного рисунка

11.           Прочитай задачу:
У 2-А класі навчається 30 дітей, а у 2-Б класі - 28. На скільки більше учнів навчається у 2 - А класі, ніж у 2-Б?
Обґрунтуй  вибір дії, за допомогою якої ти розв’яжеш цю задачу.
Продовж речення:
 Я розв’яжу цю задачу дією ___________________, тому що треба  ____________________________________________________________
____________________________________________________________
ІІІ. Завдання  12 відкритої форми з розгорнутою відповіддю
12.                       Прочитай і розв’яжи задачу. Запиши коротку відповідь на запитання задачі.
У Світланки 52 червоні намистинки і 40 синіх. На скільки синіх намистинок менше, ніж червоних?



Немає коментарів:

Дописати коментар