Українська мова
Диктанти
Математика 2 клас
Тестова контрольна робота №4
Комбінована контрольна робота №3
2 клас
Математика
Узагальнення і систематизація
Диктанти
Пригода
Петрика
Петрик
ішов стежкою в саду. Бачить, біжить назустріч кудлатий собака. Петрик злякався.
Хотів тікати. Раптом до нього притулилося кошеня. Воно підняло голову і жалібно
нявчить. Петрик взяв кошеня на руки, розгнівався на собаку і пішов йому
назустріч. Собака злякався і утік. (41 слів)
Україна наша ненька
Ти
живеш в Україні. У тому краю, де співають солов’ї і виграють на сонці пшеничні
лани. Де веселими хвилями котиться Дніпро. Де виросли Тараса Шевченко, Іван
Франко, Леся Українка. Твій рід українській. А ти – українець. Бережи свій рід,
свою рідну Україну. (41 слів)
Кролики
У Дем`янка є дев`ять кроликів.Живуть вони у дерев`яних клітках. Кролі
дають людямм'ясо і м`яке тепле
хутро. Дем`янко зі своєю матір`ю дбайливо доглядають тварин. Їм допомагає маленька Мар`янка.
Діти годують кроликів овочами і різним бур`яном.( 35 слів)
Математика 2 клас
Тестова контрольна робота №4
І. Завдання 1-3 -
з вибором однієї правильної відповіді
1.
Як називаються компоненти та результат дії множення?
А Множник, множник, добуток
Б Зменшуване, від’ємник, різниця
В Ділене, дільник,
частка
2. Обери рядок, у якому правильно замінено суму однакових доданків 6 + 6 + 6 + 6 + 6 добутком
А 5 • 6
Б 6 • 5
В 6 • 6
3. Порівняй математичні вирази:
2•7+5 ? 2+2+2+2+2+2+2+5
Який знак потрібно поставити у квадратик?
А >
Б <
В =
ІІ. Завдання 4
відкритої форми з короткою відповіддю.
4. Виконай множення чисел 6 і
2, використавши при обчисленні взаємозв’язок між діями множення і ділення.
6 • 2 = ? ,
бо ? : 2
= ?
ІІІ. Завдання 5 відкритої форми з розгорнутою відповіддю.
5.
Прочитай та розв’яжи задачу.
Діти посадили 4 ряди вишень по 2 дерева у кожному ряді.
А їхній бабуся - 4 дерева. Скільки всього дерев вони посадили?
Комбінована контрольна робота №3
1.
Обчисли вирази
40 - 20 - 4
60 - 47 + 3
95 - 27- 4
2.
Знайди суму чисел
36+а, якщо а=14, а=24
3.
Накресли
прямокутник, довжина якого 8 см, а ширина 5 см. Обчисли його периметр.
4.Довжина дроту 1
м. Скільки дроту залишиться, якщо відрізати 20 см?
5.
Розв’яжи задачу.
У їдальні
було 75 л молока. За сніданком першокласники випили 30 л молока, а
другокласники – 34 л молока. Скільки літрів молока залишилося в їдальні після
сніданку?
Українська мова2 клас
Контрольна робота
Звуки і букви. Склад. Перенос слова. Наголос.
Алфавіт.
В-1
1.
Продовж речення.
У слові стільки
складів, скільки …
А
приголосних звуків
Б
голосних звуків
В букв
2
Обери слово, в якому букв більше, ніж звуків.
А
пір’я
Б дзвоник
В малина
3. Обери слово, в якому наголос може змінити
значення:
А ялинка
Б ключ
В
замок
4.
Поділи слова для переносу.
Польовий, байка, дзвінок, життя.
5. Запиши назви квітів за алфавітним порядком.
Мальви, жоржини, фіалки, лілії.
В-2
1.
Обери слово, в якому звуків більше, ніж букв.
А м’яч
Б дзиґа
В пеньок
2. Обери слово, в якому наголос може змінити
значення:
А
зошит
Б мати
В ключ
3. Продовж речення.
Слова з рядка в
рядок переносяться по …
А
звуках
Б
складах
В буквах
4.
Поділи слова для переносу.
Працьовитий, гілля, лінійка, бджола.
5. Запиши назви міст за алфавітним порядком.
Сокаль, Київ, Львів, Одеса.
Узагальнення і систематизація
навчального матеріалу за 1 клас
(2
клас)
№
з/п
|
Розділ програми
|
Опис вимог
|
Рівень навчальних
досягнень учнів
|
Номер відповідного
завдання
|
1
|
Числа. Дії з
числами
|
-
визначає розрядний склад двоцифрових чисел;
-
володіє обчислювальними навичками додавання і
віднімання чисел без переходу через десяток у межах 100;
-
прогнозує результат додавання і віднімання,
зважаючи, що при додаванні дістанемо більше число, а при відніманні - менше
|
початковий
достатній
високий
|
завдання 1
завдання 9
завдання 7
|
2
|
Просторові
відношення. Геометричні фігури
|
-
розрізнює геометричні фігури: многокутники;
-
будує відрізки за допомогою лінійки
|
середній
достатній
|
завдання 2
завдання 8
|
3
|
Математичні вирази.
Рівності. Нерівності
|
-
порівнює математичні вирази на основі
порівняння їх значень;
-
складає рівності і нерівності (за схемою)
|
середній
високий
|
завдання 3
завдання 6
|
4
|
Величини
|
-
розуміє, які одиниці вимірювання величини
доцільно використовувати в конкретному випадку;
-
виконує дії додавання і віднімання з
іменованими числами, поданими в однакових одиницях вимірювання
|
середній
достатній
|
завдання 4
завдання 5
|
5
|
Сюжетні задачі
|
-
розв’язує прості задачі вивчених видів;
-
моделює описану в задачі ситуацію за допомогою
схематичних рисунків;
-
обґрунтовує вибір арифметичної дії, якою
розв’язується задача
|
достатній
високий
високий
|
завдання 12
завдання 10
завдання 11
|
Структура тесту і формати завдань
контрольної роботи
з математики
1.
Контрольна робота
проводиться у письмовій формі. Кожен учень отримує індивідуальний бланк із
завданням.
2.
Тестування
триває 40 хв., з них 5 хв. - організація
класу, інструктаж учнів; 35 хв.- виконання тестових завдань.
3.
Контрольна робота
містить такі формати тестових завдань:
а) завдання з вибором однієї
правильної відповіді ( завдання 1 - 7 );
б) відкриті завдання з короткою
відповіддю ( завдання 8 - 11 );
в) відкриті завдання з
розгорнутою відповіддю ( завдання 12).
Як оцінити
роботу
1. Правильне
виконання завдань 1 – 8, 10, 11 оцінюється в 1 бал.
2. Виконання завдань
9 оцінюється в межах 2 балів: по одному балу за
кожен правильно розв’язаний вираз.
3. Виконання завдання
12 оцінюється в межах 2 балів:
1 бал - за правильно розв’язану дію до задачі і 1 бал - за коротку відповідь на
запитання задачі.
Таблиця
переводу набраних балів в оцінку:
Кількість
набраних балів
|
Оцінка
|
1
|
1
|
2
|
2
|
3
|
3
|
4
|
4
|
5-6
|
5
|
7
|
6
|
8-9
|
7
|
10
|
8
|
11
|
9
|
12
|
10
|
13
|
11
|
14
|
12
|
І. Завдання 1-7 з вибором однієї правильної відповіді
1. Обери рядок, у якому правильно визначено
розрядний склад числа 89
А 89
= 8 дес.9 од.
Б 89 = 9 дес.8 од.
В 89 = 89 од.
2. Обери рядок, у якому зображено п’ятикутник
3.
Порівняй математичні вирази 36 + 22
64 - 31. Який знак потрібно поставити у квадратику?
А >
Б <
В =
4.
Яку із наступних одиниць найкраще використовувати для
вимірювання довжини класної кімнати?
А сантиметр
Б дециметр
В метр
А 78 кг
Б 79 кг
В 97 кг
6.
Розглянь схему:
Обери рядок, у якому записано рівність,
що складена за даною схемою
А 22 + 65 = 87
Б 22 + 43 = 65
В 65 - 22 = 43
7.
Обери рядок, у якому правильно спрогнозовано результат
дії додавання чисел 34 і 45
А більше 80
Б менше 80
В дорівнює 80
ІІ. Завдання 8 - 10 відкритої форми з короткою
відповіддю
8.
Побудуй за допомогою лінійки відрізок АВ довжиною 8 см.
9.
Обчисли:
43+52=
78-27=
10.
Прочитай задачу:
У господині було 26 кг помідорів. Після того,
як вона засолила помідори, залишилося ще 4 кг. Скільки кілограмів помідорів засолила
господиня?
Змоделюй
описану в задачі ситуацію за допомогою схематичного рисунка
11.
Прочитай задачу:
У 2-А класі навчається 30 дітей, а у 2-Б
класі - 28. На скільки більше учнів навчається у 2 - А класі, ніж у 2-Б?
Обґрунтуй вибір дії, за допомогою якої ти розв’яжеш цю
задачу.
Продовж речення:
Я
розв’яжу цю задачу дією ___________________, тому що треба
____________________________________________________________
____________________________________________________________
ІІІ.
Завдання 12 відкритої форми з
розгорнутою відповіддю
12.
Прочитай і розв’яжи задачу. Запиши коротку відповідь на
запитання задачі.
У Світланки 52 червоні намистинки і 40
синіх. На скільки синіх намистинок менше, ніж червоних?
Немає коментарів:
Дописати коментар