01 серпня 2015

Конкурс "Вершини мистецтва"

Перетятко Йосип  - майбутнє України,
талант України

Мої учні – моя гордість!

Перетятко Йосип навчається в Забузькій школі з 1 класу.
Неординарність мислення і бачення навколишнього світу хлопчик проявляв ще у ранньому віці. Під час діагностики готовності дітей до школи, Йосип на завдання тесту зробив детальну і правильну відповідь у вигляді коміксів, чим подивував шкільного психолога і мене.
З перших днів навчання хлопчика в школі, приділялася велика увага розвитку творчих здібностей цієї дитини, щоб не втратити обдаровану особистість.
2 клас у житті Йосипа запам’ятався мені тим, що кожне творче завдання, яке я ставила перед учнями, він доповнював своїм баченням і своєю інтерпретацією. Йосип ніколи не виконує художні завдання тільки суто по пунктах, а завжди додає щось своє. Тому його роботи відрізняються від робіт його однолітків.
Йосип сумнівався у своїх художніх здібностях, тому, щоб надати йому більше впевненості, запропонувала учневі взяти участь у районному конкурсі «Веселковий розмай».
Перше місце, яке зайняв Перетятко Йосип у цьому конкурсі, додало йому впевненості та наснаги.
З моєї «легкої руки» мій третьокласник став першокласником Школи мистецтв ім.. В. Матюка (м. Сокаль) по класу рисунка.
Перетятко Йосип виявився не тільки хорошим учнем в середній школі, а й має певні успіхи у Школі мистецтв. Із задоволенням відвідує заняття після уроків.
Маю надію, що мій учень виросте не тільки хорошою людиною, а й талановитим художником, бо всі задатки для цього є!
Йосип росте у багатодітній сім’ї.
В родині добропорядній, християнській, де на першому місці  - є духовні цінності та принципи.

Класний керівник
                                                                     Ракобовчук Ірина Миколаївна


 

Характеристика
Перетятко Йосип, навчається в Сокальській Дитячій Школі Мистецтв ім.. В. Матюка. Навчання в школі триває 6 років. Хоча він є учнем лише першого класу, але показав себе здібним учнем. Дитина старанна, прагне вчитися. В наш час придбати приладдя в художню школу дуже дорого, та батьки намагаються з останніх сил надати дитині все потрібне для навчання.



Викладач мист. Галишин Ольга Олександрівна



Немає коментарів:

Дописати коментар