01 вересня 2015

1 вересня - День Знань !



 Перший раз у 1 клас !
Ведуча. А тепер слово першокласникам.
 






Я сьогодні йшла до школи,
Встала рано, як ніколи.
Швидше, мамо, швидше, тату!
Скільки ж можна вже чекати?
Я ж іду не в дитсадок.
А на перший свій урок!

Я бажаний у школі гість —
Мені вже виповнилось шість.
Я радий, як ніколи,
Бо йду уже до школи

Ми — найменші школярі.
Годі бігати в дворі!
Будемо читать, писать,
Літери й слова складать,

Тож радійте всі навколо,
Привітайте щиро нас.
Здрастуй, наша рідна школо,
Ми прийшли у перший клас!

В цей чудовий світлий ранок
 Школярами ми стаєм.
 Старшокласникам говорим:
 «Знайте, ми не підведем!»

Я біжу бігцем до школи,
В ній я ще не був ніколи,
Йдуть зі мною мама й тато —
То для них велике свято.

Скоро піснею заллється
У шкільнім дворі дзвінок —
Сповістить він, що почнеться
Вперше справжній наш урок.

    Таке велике сьогодні свято!
     Радіють мами, бабусі й тати.
     Бо сьогодні перший раз
     Зустрічає школа нас!

     Шість років був я просто хлопчик,
     В машинки грався і гуляв,
     Тепер моя здійснилась мрія,
     Школяриком я став.

З дитсадком ми розпрощались.
В нас канікули були.
А сьогодні ми зібрались
І у перший клас прийшли.

 Дуже довго я збирався,
Форму міряв сім разів.
Одягався, роздягався,
Гарним бути так хотів. 

 Мама теж мене вдягала,
Ти такий в нас не один!
Бантики мені в’язала
Рівно двадцять п’ять хвилин!

 Що тут в школі нас чекає?
Як то вчитись? Хто б сказав...
І Петько цього на знає,
І Василь також не знав. 

 Я дивуюсь, що там знати?
Справді, ти такий дивак!
Треба ранець в руки брати,
Там побачим, що і як! 

Не журіться, добре буде,
Головне, що ми прийшли.
Вчаться ж якось в школі люди.,,
Подивись, як підросли... 

От і ми тут підростемо.
Рідна школо, нас стрічай!
Вчитися сюди ідемо —
Ширше двері відчиняй! 

Будьте всі до нас прихильні,
Бережіть, любіть без меж!
Виростемо всі ми сильні
Та сміливі, й мудрі теж.

Абетку школярика всю прочитаю,
А потім про славу козацьку згадаю,
Запам’ятаю назавжди історію роду
І буду гідним сином славетного народу.

  Ненько-Україно, наша земле рідна!
  Нас багато в тебе, пташенят малих.
  Будем добре вчитися, будем жити гідно,
  Щоб тебе на крилах понести міцних.

Немає коментарів:

Дописати коментар