15 лютого 2016

Ода овочу



Буряк

Над землею гичка,
а в землі кулачок,
звати мене  - бурячок.
Не боюся я дощу,
 бо я добрий до борщу,
до салату гожий,
бо я всім пригожий.
Хочете життю радіти –
 любіть мене, діти!
                                Ошита Христина


Цибуля
Срібна в неї кожушина,
всім відома цибулина.
бо вона у стравах всюди
береже нас від застуди.

Цибулину я люблю
завжди маму я прошу,
Щоб вона цибульку вбрала
 та на стіл мені поклала.

буду їсти, хоч цибуля
і пекуча, і гірка.
та для мене вона завжди
ох, смачнесенька яка.

А коли весна настане
на город я наш піду.
і багато цибулини
з мамою я посаджу.
                                                     Симчук Назар


Кукурудза

Кукурудзяні качани
на радість нам всім поросли.
Із казанка качани виймаєш
і з радістю їх обгризаєш.
                                                                      Тітенко Аліна




Морква
Оранжева морквиночка
на городі виросла.
вітамінів в неї дуже,
діточкам на користь буде.
                                                                Головко Анастасія



Морква
Ми збираємо морквини -
будуть взимку вітаміни,
бо корисні до сніданку:
 сік, салат і запіканка.
                            Шаференко Вікторія


Селера


Селера городня - пряна рослина
Поживне коріння і листя поживне.
Відома ще здавна римлянам і грекам
Здоров'я покращить "вітамінів аптека".

Позбавить від стресу, апетиту добавить
Корисна для шкіри, очей та волосся.
Серед овочевих заслужено ставлять
На одне з перших місць СЕЛЕРУ ГОРОДНЮ.

 

                                                                     Жикалек Анастасія


Морква

О, морквинко, моя жовтобока,
На тарілці лежиш одиноко.
З ким, морквинко, ти хочеш дружити ?
У животику з ким будеш жити ?

Вітаміни твої пречудові
Скуштувати ми завжди готові.
Із такої красі улад
Приготуєм найкращий салат !

                                               Горилюк Софія

Немає коментарів:

Дописати коментар